czwartek, 17 grudnia 2015

Próba

na razie nawet o tym nie myślę

6 komentarzy:

  1. a jak już się namyślisz to mnie poinformujesz, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieńdobrywieczór. Chciałam powiedzieć, że czekam z niecierpliwością. Choć chciałabym teraz, zaraz, bo brakuje dobrych opowiadań o Ziomku. Poza tym podziwiam ile pomysłów może wymyślić Twoja głowa. To chyba tyle. Bez odbioru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. well, moja głowa jest miejscem co najmniej dziwnym i podrzuca jakiś milion pomysłów na minutę, z czego większość się nie nadaje do ludzi. typowo
      no cóż, jest cień szansy, że nie trzeba będzie jakoś szczególnie długo czekać:)

      Usuń
  3. A szkoda. Daj znać jak sie na myślisz. Twitter.com/AnEdgecall albo gdzieś u mnie w spamiarni. Będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  4. A szkoda. Daj znać jak sie na myślisz. Twitter.com/AnEdgecall albo gdzieś u mnie w spamiarni. Będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń